Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Micke - 14 juli 2013 19:29

Det är flera år sen Assassins Creed släpptes och blev en Ps3's första stora spel. Spelet var fantastiskt och kändes verkligen fräscht och innovativt, därför blev jag inte så imponerad av uppföljarna som kändes som lite bredare varianter av ettan. Nu med Ps4's kommande prestanda ser det ut som om vi kan få ett Assassins Creed som verkligen kan komma med något nytt och inte lämna en bitter eftersmak av förtret efter sig.

Assassins Creed Black Flag ger en miljö som vi känner igen men det är när lönnmördandet tar form inne i caribiens djungler som man ser var detaljnivån har hamnat. När huvudkaraktären svingar sig över till sitt skepp och bordar fiendens engelska skepp så slås jag av att det laddas inte en minut. Det är full action hela tiden och jag håller andan i ren spänning när huvudkaraktären svingar sig över relingen och gör kort process av den kvarvarande besättningen.

Så ta på pirathatten och gallonbrallerna. För Assassins Creed Black Flag blir ett vått äventyr att räkna med.

Micke

Presentation


Det här är Spelosofibloggen där jag recenserar spel och kommer med lite tankar och ideér som jag har då jag har alldeles för mycket fritid! Mycket nöje!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards